tiistai 11. maaliskuuta 2014

#18 Kani kämppä!

Tänään teen postauksen jossa kerron millainen meidän kanien omahuone on ja millaiset häkit niillä on.Ja myös millaiset tilat meillä on.
Eli tästä alkaa:

    Kanien huoneen ovessa on tälläinen "hieno" kyltti.Minkä olen itse tehnyt:)

  
   Tässä on meidän kanien huone!Tämä on mun pikkuvelin vanha huone, mutta kun pikkuveli vaihto huonetta kanit sai ihan oman huoneen:)Ku ennen ne oli mun kämpässä ja mä inhosin joka päivästä siivoamista tai sitä ku mun huone oli joka päivä iha sotkus:/Ja älkää ihmetelkö tapeetteja ku ne leitettiin mun pikkuvelille sillon tänne huoneeseen;D

   Ja tältä huone näyttää toisesta päästä:)

   Sitten häkit!Eli Vili on nyt tälläisessä tehdashäkissä, koska äiti ja iskä ei antanu rakentaa itse häkkiä "tyhmää":DMutta Vili saa olla joka päivä tooooosi paljon irti:)Myös pihalla käydään silloin kun sää salliin.Älkää myöskään ihmetelkö miks Vilin häkki on noin sotkunen ku siivosin sen just näitten kuvien oton jälkeen;D

   Ursulalla on taaski tällänen kerroshäkki, joka tilattiin zoo plussalta:)Tarkotus on sitten kun "joskus"noi kakarat tottuu toisiinsa niin laitan molemmat tonne kerros häkkiin ja ne saa olla kaiket päivät irti, mutta nyt ne on vuorotellen vapaina:)

   Siinä häkkien paikat:)

  
   Sitten on hoitopöytä ja tavaralaatikot:)Teen joskus erillisen postauksen kanien tavaralaatikosta.

  
   Tässä hoitopöytä tarkemmin.Eli siinä on muovimatto ja puntari:)

   
   Ja tässä on heinät:)


    Palkinto/näyttelyseinä!

   
   Ja meidän vessassa pidän näitä puupellettejä ja vessalaatikkotarvikkeita, koska Vili teki ennen sitä, että se hyppäsi tuohon puupellettilaatikon päälle ja pissi ja papanoi siihen:/Se oli rasittavaa joten siirsin ne vessaan.

Tässä tais olla kaikki lähettäkää rohkeesti vain kommentteja ja jos on kysymyksiä vastailen blogin sähköpostiin jonka löydät blogin oikealta sivulta kohdasta Ota Yhteyttä:)
Eipä muuta...Moikkaaa!;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti